About Me

My photo
An average teenage girl who can laugh none stop when u make her laugh... Loves adventure, ice-cream and tears...

Thursday, July 15, 2010

你,我

你,始终还是不明白。。。
我,只选择怪自己。。。
你,还是伤了他。。。
我,救不了她。。。
你,从犯错误。。。
我,无法劝告。。。
你,选择骗我。。。
我,无话可说。。。
你,选择坦白。。。
我,接受不了。。。
你,还是自己去吧。。。
我,会回去的。。。
你,别后悔。。。

No comments: